Selasa, 21 Julai 2009

Majlis Konvokesyen KUIS kali ke-12

berdekatan Pentas Utama Ekstival


Kakak No.2

seluruh ahli kelaurga kecuali adik

dengan Ibrahim Africa

Along & Angah



Dengan Mak


Banyaknyer bungaa




Dengan Adikku

Acong (kiri) & Muaz (Kanan) berhampiran kereta Rasmi MB Selangor


Rakan-rakan seperjuangan
Dari kiri (Acong, Pyan, Muaz, aku, E.K, Adi, Acid, Faiq & Alip)

Baru sahaja keluar selepas terima Diploma dari Dato' Menteri Besar Selangor, Tan Sri Dato' Abdul Khalid bin Ibrahim

Alhamdulillah, berjaya juga menamatkan pengajian di KUIS secara rasminya.

3 orang jer dak pempuan???

Sempat lagi bergambar selepas perarakan graduan masuk

Brother Baha.. Thanks coz tolong tunjuk pakaikan selendang kuning...

aku tetap aku


member lamer, Azizi tokey ayam turkey. (Bukan bapak ayam yer...) ;)

Dari kiri (Ayu, Shikin & Syai)

Dengan "mampley" made in penang Adi Faizal b. Yaakob

Dengan acong (nama Islamnya Firdaus... heheheh)
Azizi yang poyo (bapak ayam! Eh,eh,eh silap tokey ayam turkey daa... Bisnessman woo)



Adi dan E.K






ni ha baru siap, sempat lagi tue bergambo... ni pun akak aku yang suh. kalau x, x ingin aku nak bergambor pepagi buter nie ha...

Tengah bersiap2 nak g KUIS..kena kumpul jam 7 pagi kat tapak konvo, ikut laa.. awal pun awal lah...

Tiada ulasan: